Davvi Girji

Din handlekurv




Kurven din er tom.

   

Hjem Informasjon Kjøpsinformasjon
Norsk bokmål (Norway)
Kjøpsinformasjon PDF Skriv ut
fredag 23. oktober 2009 16:57

Produkter og priser

Produktinformasjon

For nærmere beskrivelse av det enkelte produkt, klikk produktbilde eller tilhørende link ("Produktdetaljer")

Priser

Alle priser er i norske kroner eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m. samt merverdiavgift dersom leveringsadresse er innad i Norge.

Utenlandsleveranser påføres ikke merverdiavgift, forsendingen må da fortolles av kunden selv etter de regler som gjelder i de respektive land.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

Leveranse

Vanligvis vil varene sendes fra oss innen 3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare blir kjøpet annulert, og kjøper får beskjed om dette via epost.

Uavhentede pakker

For bestillinger som ikke blir hentet ut på postkontoret vil Davvi Girji as fakturere kr 250,-
Dette dekker arbeid og kostnader i forbindelse med pakking, emballaje, verdifall, fakturering og returhåndtering av den uavhentede pakken. Fraktkostnader tur/retur og eventuelt oppkravsbeløp blir også lagt til fakturaen.

Frakt

Vi sender varene med Posten på den måten kunden bestiller. Kostnader forbundet med frakt beregnes etter Posten's til enhver tid gjeldende satser.

Dersom leveringsadressen er i Norge kan kunden velge mellom ulike leveringsalternativer (se under), levering til utland skjer alltid med postens særskilte servicepakker for utland.

Alternative leveringsmetoder innad i Norge:

Bedriftspakke dør-dør

Dette tar normalt 3 virkedager.
Henting hos oss er alle dager mandag-fredag. Utkjøring til mottakere; alle dager mandag-fredag. Ved høytider vil det kunne gå noe ekstra tid.

Servicepakke

Transporttiden er fra 1 til 7 dager, avhengig av strekning. Ta kontakt hvis noe skulle være uklart angående frakten.

Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden. I tilfelle det gjelder kredittkunder, vil faktura bli tilsendt i etterhånd.

Personopplysninger

Davvi Girji behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon

Når du handler hos Davvi Girji blir betalingen behandlet av DIBS eller PayPal, som er sikre elektroniske betalingsløsninger for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

http://www.dibs.no
http://www.paypal.com

Retur av varer

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varene må du innen 1 døgn fra bestillingen er sendt gi Davvi Girji skriftlig melding via e-post til web(a)davvi.no.

Reklamasjon

Dersom det ved mottak av varer oppdages at det er sendt dem feil vare eller at tilsendte vare har fabrikasjonsfeil kan denne vare returneres. Annen retur av varer kan også aksepteres så fremst dette gjøres i henhold til vedlagte skjemaer om heving av kjøp, benyttelse av angrerett eller annen reklamasjon og retur.

Gi Davvi Girji skriftlig melding via e-post om at du vil påberope deg mangelen. Davvi Girji vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Det skal uansett fylles ut et returskjema som skal returneres sammen med varen.

Retuskjema Samisk / Norsk

Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Dersom det ved mottak av varer oppdages at det er sendt dem feil vare eller at tilsendte vare har fabrikasjonsfeil kan denne vare returneres. Annen retur av varer kan også aksepteres så fremst dette gjøres i henhold til vedlagte skjemaer om heving av kjøp, benyttelse av angrerett eller annen reklamasjon og retur. All retur skal gjøres i henhold til retningslinjer beskrevet på våre skjemaer.

Angrerett

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet.

Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. nedlastbart fra webside e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven. Angreskjemaet kan lastes ned nedenfor.

AngreskjemaetSamiskNorsk

Garanti

Davvi Girji garanterer at de varer som avsendes til deg ikke er synlig skadet eller har mangler på noen måte. Skulle det allikevel oppstå en situasjon hvor du ønsker å påpeke feil må dette varsles oss umiddelbart etter mottak av vare. Eventuell feil/skade som har oppstått grunnet transportørens håndtering av forsendelse må rapporteres transportøren.

 

Digital ordbok

533.davvi.no

Sajus web-portal

sajus-web

Arkiv

Skrivelysten

skrive

Bor det en liten forfatter i deg? Alltid hatt lyst til å skrive en bok?

Les mer her

Brenner du for litteratur?

Nieida calla

Vil du anmelde produkter som vi har produsert?

Les mere her

Kontaktinfo

Davvi Girji as
Postboks 13, Ivvar Ivvár geavli 36
N9735 Kárášjohka / Karasjok
NORWAY
Telefon: (+47) 78469500
E-mail: davvi@davvi.no
Bankgiro: 4901 10 22137
IBAN: NO8649011022137
SWIFT: SNOWNO22

Nyhetsbrev


Navigasjon


Søkeord
Kategori :
Subcategory :

Released :

Language :

Target Group :